Rozmowa z... Michaelem HanekemRozmowa z Juliette Binoche
Przekrojowy wywiad z Juliete Binoche, przewodniczącą jury tegorocznego festiwalu w Cannes. Wybitna aktorka opowiada o swojej karierze, najtrudniejszych i najbardziej wymagajacych rolach oraz o sednie i duszy swojego aktorstwa.