Conversație cu... Marion CotillardConversație cu... Lucile Hadžihalilović
Lucile Hadžihalilović este o regizoare excepțională. Încă de la primul său lungmetraj, Innocence (1996), ea construiește un univers foarte personal: basme estetice pline de enigme și mistere. Tineri, copii grațioși, femei puternice, toți alcătuiesc lumea acestei regizoare, care continuă, în felul său, cinematografia à la Dario Argento.