Rozmowa z... Marion CotillardRozmowa z... Lucile Hadžihalilović
Rozmowa z Lucile Hadžihalilović, autorką nagrodzonej na tegorocznym Berlinale Srebrnym Niedźwiedziem „Wieży z lodu” z Marion Cotillard. Od czasu swojego pełnometrażowego debiutu w 2004 r. filmem „Niewinność”, ta francuska reżyserka tworzy obrazy, których bohaterowie: silne kobiety i etryczne dzieci i nastolatki oraz przenikająca je tajemniczość przywodzą na myśl kino gatunkowe Dario Argento.