In Conversation with Lucile Hadzihalilovic
Filmmaker Lucile Hadzilalilovic, winner of the Silver Bear at the 2025 Berlinale for “The Tower of Ice”, delves into her world of hauntingly beautiful tales. From “Innocence” to her latest film, she crafts stories rich in mystery, where powerful women and enigmatic youth evoke the legacy of Argento-style genre cinema.