In Conversation with Juliette Binoche
Juliette Binoche reflects on her career as an actor with passion, clarity, and lightness. Appearing in many comedy films, historical productions, intense dramas and love stories, she has worked with some of Europe's greatest filmmakers: From Abbas Kiarostami, Michael Haneke, Claire Denis, Olivier Assayas and Bruno Dumont to the new generation represented by Safy Nebbou and Martin Provost.