Conversație cu... Juliette BinocheConversație cu... Marion Cotillard
Cum a reușit actrița franceză Marion Cotillard să întruchipeze personaje din toate păturile sociale cu atâta pasiune și forță? Printr-o pregătire și repetiții intensive, motivate de dorința secretă de a înțelege sufletul uman.