Rozmowa z... JRRozmowa z... Louisem Garrelem
Rozmowa z aktorem i reżyserem Louisem Garrelem. Znany z filmów swojego ojca, ikony francuskiej Nowej Fali, Philipa Garrela, ma w dorobku również lżejsze role, jak choćby króla Ludwika XIII w filmach „Trzej Muszkieterowie”. W swoim nagrodzonym dwoma Cezarami filmie „Winny czy niewinny”, Garrel połączył to, co w kinie lubi najbardziej – pogłębioną introspekcję postaci z dowcipem i humorem.