Rozmowa z... Marion CotillardRozmowa z...Rebecca Zlotowski
Francuska reżyserka i scenarzystka Rebecca Zlotowski uważa, że bycie dzisiaj filmowcem oznacza przyglądanie się z bliska światu. W swoich filmach wychodzi od osobistych obsesji by zrozumieć zarówno podłoże ważnych ruchów społecznych, jak i zawirowania będące udziałem jednostek. Jej filmy są przesiąknięte poezją, wdziękiem i paradoksalną mieszanką pragmatyzmu i enigmatyczności.