In Conversation with Rebecca Zlotowski
For Rebecca Zlotowski, being a filmmaker today is all about taking an intimate look at the world. As a screenwriter and director, she makes films by infusing her personal obsessions with major social movements. Zlotowski’s work is imbued with poetry, charm and a paradoxical mystery between a pragmatic and mysterious view of life.