_Underscore
Plagiat czy hołd? Fan art jest tak stary jak sama sztuka, ale rozkwitł dopiero w świecie wirtualnym. Całe społeczności fanów tworzą własne opowieści, obrazy, a nawet filmy o swoich ulubionych postaciach, dając im nowe życie i zmieniając ich wedle własnych wyobrażeń.