_Underscore
A co jeśli istnieje archiwum wszystkich pomysłów, jakie kiedykolwiek zostały zrealizowane? W zasadzie istnieje taki zbiór, to strona TV Tropes przechowująca wszystkie tropy, jakie przewinęły się przez telewizję. Fascynująca opowieść o narracji i jej metodach.