Psycho
Żałoba to reakcja na doświadczenie utraty, ale nie tylko, gdy umiera ktoś nam bliski. W pełni przeżyta pozwala domknąć bolesne doświadczenie i pójść dalej. O różnych obliczach żałoby opowiadają nam trzy osoby: wdowa, uchodźczyni i kobieta, która straciła brata.