Psycho
W Europie depresja jest jednocześnie jedną z najczęstszych chorób psychicznych, jak i tą, której można najskuteczniej zaradzić. Osoby dotknięte depresją opowiadają nam o trudnościach i niebezpieczeństwach, które ona powoduje i o tym, co każdy z nas może zrobić, by pomóc cierpiącym osobom.