Zimno, które leczy
“Zimno to moje panaceum. Uzdrawia moją duszę i pomaga w walce ze stresem” – mówi Finka Elina Mäkinen. Kiedy rąbie przerębel na zewnątrz jest -20°C, a woda ma około 0°C. Zanurza się i jej ciało ogarnia lodowaty chłód, a umysł – błogie odprężenie. Nasza ekipa reporterska towarzyszy Elinie podczas wielkiego wyzwania – przepłynięcia lodowej mili u wybrzeża Spitsbergenu. Skąd u niej taka fascynacja ekstremalnymi warunkami? Czy zimno naprawdę uzdrawia? Film z lektorem.