Odpady
Kubuś, jednorazowy papierowy kubek po wyrzuceniu przez Marie, musi odnaleźć się w miejskiej dżungli zamieszkałej przez inne odpadki i śmieci. Przekonany, że został wyrzucony przez pomyłkę, zrobi wszystko, by odnaleźć swoją właścicielkę… nawet jeśli nie potrafi się ruszać. „Odpady” łączą animację i zdjęcia aktorskie, by pokazać świat przedmiotów jednorazowego użytku, których jest więcej niż nam się wydaje.