Psycho
Uzależnienia są górą lodową. Jej widoczny na powierzchni skrawek społeczeństwo nazywa “złymi decyzjami” lub “słabą wolą”. Niewidoczna, większa część to nuda, samotność, traumy i zaburzenia psychiczne. Osoby uzależnione to ofiary, które za swoje cierpienia są zazwyczaj kryminalizowane. Dlaczego nie jesteśmy w stanie okazać im więcej empatii? Rozmawiamy o tym z trzema uzależnionymi osobami.