Yuja Wang x David Hockney
At the Lightroom in London, pianist Yuja Wang offers an extraordinary recital at the heart of the immersive exhibition devoted to David Hockney. In this concert, the British painter's brightly coloured canvases enter into communion with the musical works performed, ranging from Bach to Samuel Barber. An unusual unison of the visual and audio arts.