The Hamas System
The Hamas attack on 7 October 2023 shocked the world and was the largest massacre of Jews since the Nazi holocaust. But what is the organisation that carried out these acts of terrorism? What are the aims of Hamas? Who finances the group? And how do they keep recruiting?