System Hamasu
Siódmy października 2023 zmienił świat. Atak Hamasu na Izrael to największa zbrodnia popełniona na Żydach od nazistowskiego Holokaustu. Jakie są cele tej organizacji, kto ją finansuje? Jak stała się nieodłącznym elementem życia w Strefie Gazy?