Jemen: wściekłość Huti25 min
Jedną trzecia Jemenu jest pod surowymi rządami Huti – organizacji polityczno-militarnej, która powstała z myślą o odrodzeniu religijnym jemeńskich zajdytów. Kontrolowane przez nich terytoria są najbardziej zaludnionymi w kraju i jednocześnie najbardziej zniszczonymi przez 10 lat wojny domowej. Od konfliktu między Izraelem i Hamasem sytuacja jest tam jeszcze bardziej dramatyczna.