Yemen: Houthi Fury25 min
The Houthis rule a third of Yemen with an iron fist, after ten years of civil war. Their ideology is as ferociously anti-American and antisemitic as it is pro-Palestine, with young people indoctrinated into a strict religious view of the world that burns with anger.