Liban: ognisty potop26 min
Każdego dnia na Bejrut i jego południowe przedmieścia spadają dziesiątki rakiet i pocisków. Armia izraelska próbuje zniszczyć Hezbollah, szyicką bojówkę wspieraną przez Iran, której magazyny amunicji i ośrodki dowodzenia znajdują się w gęsto zamieszkanych dzielnicach.