Lebanon: A Firestorm26 min
Every day in Beirut, missiles are raining down on the southern suburbs of the Lebanese capital, as the Israeli army seeks to destroy Hezbollah's command centres and weapons stores, hidden in the heart of a district that is home to hundreds of thousands of people.