Masha on Russia
Since the meeting between Zelensky and Trump in the White House, even Russian propagandists are confused. What's going on between Putin and Trump? Is the American president a friend or foe? Masha Borzunova guides us through the many twists and turns in the Russian state propaganda machine’s views on Donald Trump.