India: Economic Miracle or Mirage?
While India dreams of becoming an economic superpower and wants to rival China, the moneyed euphoria of the Narendra Modi era conceals vast inequalities. From high-tech to extreme poverty, we investigate the contrasts that threaten the stability of the world's most populous country.