Czy Islandia dołączy do UE?
W Europie Hiszpania jest krajem, który wykazuje największą solidarność z Palestyną. Już w maju 2024 r. rząd ogłosił uznanie państwa palestyńskiego, na długo przed podjęciem decyzji przez Francję czy Portugalię. Stanowisko to cieszy się poparciem społeczeństwa. Skąd wywodzi się to wyjątkowe podejście hiszpańskiego rządu?