Polska walczy o swoją przyszłość
15 października 2023 roku nastąpiła w Polsce zmiana władzy. Po dwóch kadencjach Prawo i Sprawiedliwość musiało ustąpić koalicji partii liberalnych i lewicowych. Czy obiecywana przez nią zmiana się dokonała? W przeddzień wyborów prezydenckich sprawdzamy nastroje w kraju – od Wrocławia po Białowieżę – i oczekiwania wyborców od przyszłej głowy państwa.