Cu hărțile pe masă - Strâmtoarea Ormuz: o chestiune strategicăPolonia: lupta pentru viitor
În ajunul scrutinului prezidențial din 2025, ce părere au polonezii despre anul de "tranziție" post-PiS? Ce impact au avut schimbările inițiate de Donald Tusk asupra vieții lor de zi cu zi? Ce așteptări au de la viitorul președinte? Călătorim de-a lungul și de-a latul țării pentru a face un bilanț al situației și a analiza mizele alegerilor din 18 mai.