Music Queer
Bez niedomówień i usprawiedliwień Ma Rainey śpiewała o swoich relacjach z kobietami. Jako czarnoskóra i biseksualna artystka uczyniła z bluesa przestrzeń queerowej wolności, przełamując społeczne normy swojej epoki i otwierając drogę kolejnym pokoleniom twórców.