Music Queer
Dzięki „Tutti Frutti” ekscentryczny i pełen blasku Little Richard wniósł do muzyki popularnej bezprecedensową queerową obecność. Jego makijaż, sceniczna ekspresja i energia przełamywały obowiązujące normy.