Artjacking!
„Wszyscy umrzemy!” krzyczą do nas sztuka i literatura baroku. Okej, okej, ale jak? Pomysły przychodzą od artystów: Jean-Pierre Raynaud proponuje nam śmierć jako oczyszczenie, ale bracia Chapman optują już za wersją krwawą. Damien Hirst podsuwa nam śmierć luksusową, z czym kompletnie nie zgadza się Gerhard Richter. Można umrzeć z nadmiaru opcji!