ARTJACKING (1/10)
Yves Klein stworzył swój „Skok w pustkę” po pobycie w Japonii, gdzie nauki zen doprowadziły go do konceptualizacji pustki i radykalizacji swojej ekspresji. Stał się pierwszą osobą w historii sztuki, która przedstawiła nicość. Czterdzieści lat później dzieło inspiruje Tehchinga Hsieha, który łamie sobie kostki oraz Philippe'a Ramette'a, który zaczyna latać.