ARTJACKING (1/10)
Jak zmieścić 25 nagich kobiet w medalionie? A przede wszystkim – po co? „Łaźnia turecka” Ingres'a do dziś inspiruje mężczyzn i kobiety do rozmyślań nad erotyzacją kobiecych ciał. Jak wnioski z tych refleksji przedstawili Man Ray, Jananne Al-Ani i Patrick Raynaud?