ARTJACKING (1/10)
Na początku był Leonardo da Vinci. Usadził Jezusa i apostołów za stołem w swym dziele „Ostatnia wieczerza”. Wieki później Mary Beth Edelson w centrum obrazu umieściła kobietę. A Elisabeth Ohlson Wallin zrobiła z apostołów niezłych dziwaków. A później było już tylko ciekawiej.