Filmy z lektorem.
Recykling w sztuce jest fascynujący. Jak „Śniadanie na trawie” Maneta zainspirowało współczesnych artystów.tki do aktywizmu środowiskowego? Jak inspiracja Yves Kleinem doprowadziła pewnego performera do połamania kostek? Zapraszamy Was na przegląd klasyków i ich wielkich reinterpretacji!