Știai că artiștii vorbesc între ei chiar și când sunt născuți la secole distanță? Seria „Artjacking!” descifrează capodoperele și dialogul artistic dintre ei. Citat, copiat, distrus, reinventat... De la Manet la 2Fik, de la Rodin la Brâncuși, de la Klein la Philippe Ramette, este timpul să revizuim clasicii și să pătrundem în misterele creației artistice moderne!