ARTJACKING (1/10)
„Fontanna” Marcela Duchampa powstała w 1917 r. ponieważ powiedziano mu, że podczas swej nowojorskiej wystawy może wystawić, „co tylko chce”. I tak zaczęła się trwająca do dziś historia podziwu i odrazy. W rolach głównych współczesne artystki.ści Shi Xinning i Sabine Gross.