Prosimy nie dotykać!
W tym odcinku skupimy się na dziele "Olimpia" - namalowanym przez Édouarda Maneta w XIX wieku skandalizującym ówczesną opinię publiczną z powodu rzekomego przedstawienia Wenus w „ubraniu” prostytutki. A może istnieje inna wiarygodna interpretacja?