ARTJACKING!
"We're all going to die!" is the core message of the Vanitas art genre. But it's a unifying theme that is surprisingly diverse. There's the sanitised death depicted by Jean-Pierre Raynaud, the gore of the Chapman brothers, a flashy death designed by Damien Hirst or the complete destitution depicted by Gerhard Richter.