Artjacking!
"Vom muri cu toții!" este mesajul principal al genului de artă Vanitas. Ce ar putea fi mai simplu? Și totuși, există atât de multe variante: moartea aseptică a lui Jean-Pierre Raynaud sau gore a fraților Chapman, moartea strălucitoare a lui Damien Hirst sau goliciunea lui Gerhard Richter.