Europa się zmienia
Podobnie jak reszta świata Europa stoi w obliczu katastrofy ekologicznej. Dwa wieki intensywnego wydobycia surowców i produkcji przemysłowej doprowadziły do niepokojącego zubożenia bioróżnorodności i niebezpiecznego wzrostu temperatur. Jeśli chcemy uniknąć najgorszego, powinniśmy już dziś zmienić nasz styl życia. Jednak czy jesteśmy na to gotowi?