Europa się zmienia
Europa stoi dziś w obliczu największej fali migracji od 1945 roku. Z targanej wojną Ukrainy uciekło 5 milionów osób. Ale to przecież nie pierwsi przybysze u naszych bram. Z południa planety przybywają oni do nas od 2015 r. Jednak ich nie witaliśmy i nie witamy z otwartymi ramionami. Dlaczego?