Europa się zmieniaTransport dla wszystkich
Europa przez dekady rozwijała swoją infrastrukturę, by umożliwić ludziom mobilność. Teraz musi stawić czoła kilku wyzwaniom: przeludnieniu w miastach, niedostępności niektórych regionów, czy gwałtownie rosnącym cenom benzyny. Jak sprawić, by transport był bardziej wydajny, a jednocześnie bardziej dostępny i ekologiczny?