Europe At A Crossroads
While Europe has developed gigantic infrastructures to keep up with the flow of goods and people, the continent must now deal with saturated urban roads, underserved regions, and soaring petrol prices. As the demand for transport increases, so does its carbon footprint. It's one of the leading sources of CO2 emissions. How can we make Europe's transport sector accessible and green?