Europa się zmienia
Wojna w Ukrainie uzmysłowiła nam, jak bardzo jesteśmy uzależnieni od paliw kopalnych. Stwarza to problemy gospodarcze i geopolityczne, a największym zagrożeniem jest pogłębianie katastrofy klimatycznej poprzez emisję dwutlenku węgla. Dekarbonizacja musi przyspieszyć w całej Europie. Jednak firmy energetyczne stawiają opór. Czy wyrobimy się z transformacją?