Europe At A Crossroads
Our dependence on fossil fuels has never been more painfully obvious than now, as prices soar in the wake of the war in Ukraine. But the issue is more than economic and geopolitical. We're living in a climate emergency, and decarbonisation of the continent is urgent. The European Union's Green Deal aims to achieve carbon neutrality by 2050. Can it be done?