Europa się zmienia
Europa, wstrząśnięta pandemią COVID-19 i wojną na Ukrainie, stoi w obliczu ogromnych wyzwań: zmiana klimatu i ochrona przyrody, restrukturyzacja rolnictwa, zrównoważona produkcja energii, efektywna mobilność, migracja i cyfryzacja... Coraz więcej obywateli angażuje się w działania i szuka rozwiązań. Poznaj tych, którzy kształtują przyszłość kontynentu.