Europe At A Crossroads
Shaken by the Covid-19 pandemic and the war in Ukraine, Europe is facing immense challenges: its dependence on fossil fuels, waves of migration, and collapsing biodiversity. But while some might think that's a cause for despair, for some Europeans, it's a call to action.