Europe At A CrossroadsConservation Across A Continent
The climate crisis and the loss of biodiversity dramatically highlights how badly we need to change our relationship with nature. We take you to the melting glaciers in the Alps, the plastic-polluted coasts of Greece, the blue butterflies in the meadows of England, and to the primary forests of Romania. Here, Europeans are looking for ways to find a new balance with nature.