Europa się zmieniaCyfrowy kontynent
W dzisiejszych czasach gospodarka cyfrowa rozwija się siedmiokrotnie szybciej niż inne dziedziny. Europa chciałaby być konkurencyjna wobec Chin i Stanów Zjednoczonych, jednak nadal pozostaje w tyle. Osobnym wyzwaniem jest bezpieczeństwo w sieci i dezinformacja. Jakie innowacje pomogłyby Europie lepiej funkcjonować na cyfrowym terytorium?